Vrátenie tovaru a reklamácie

VRÁTENIE TOVARU DO 14 DNÍ

Vážený zákazník, 

Vieme a chápeme, že niekedy Vám určité veci jednoducho nesadnú. V tomto prípade je možné vrátiť tovar do 14 dní. Avšak musí byť nepoužitý, nepoškodený umiestnený v pôvodnom nepoškodenom balení a zabalený tak, aby nedošlo k jeho znehodnoteniu a poškodeniu.

V zmysle zákona je spotrebiteľ zodpovedný za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Na základné zistenie vlastností a funkčnosti tovaru nesmie presiahnuť pravidlá vyskúšania tovaru ako napr. v kamennej predajni. 
Príklad 1: Objednáte si mini krepovačku. Po obdržaní balíka ju opatrne vyberiete z balíka. Už na pohľad sa Vám môže zdať, že je ozaj malá, menšia než ste si predstavovali. Nejdete ju teda používať ns sebe, ale kontaktujete predajcu, že Vám tovar už na pohľad nesedí a chcete ho vrátiť. 

Príklad 2: Objednáte si strojček a už po prvom chytení do ruky a zistíte, že je príliš ťažký alebo po zapnúti má silné alebo slabé vibrácie, prípadne pri sieťovom strojčeku na zistenie jeho vlastností nieje potrebné ani rozmotávať jeho kábel. Rozmotaný kábel už môže evokovať známky použitia. Ak Vám niektorá z týchto možností vadí, tovar prosím nepoužívajte, ale bezodkladne vráťte. 

Vrátený tovar vždy kontrolujeme pod kamerovým záznamom a dôkladne kontrolujeme či nedošlo k jeho použitiu nad rámec parametrov, či nevykazuje známky poškodenia obalu.

Stiahnúť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy

REKLAMÁCIA

Rovnako chápeme a nevieme vylúčiť ani to, že sa niektorý tovar časom pokazí. Žiaľ, už nežijeme v dobe, kedy produkt vydržal funkčný aj 15 rokov. 

V každom prípade prosíme, zachovajte “chladnú” hlavu, snažíme sa vždy vyriešiť všetko rýchlo a efektívne, nikto nie je povinný počúvať urážky do telefónu, ako niekedy dostávame. 


Avšak aj Vy, ako zákazník, máte tiež určité povinnosti - v prvom rade je to povinnosť uchovať a mať k dispozícií tieto 2 dokumenty/údaje:

  • Originálny záručný list - kde je ručne vypísaný dátum predaja, podpis a pečiatka predajcu, výrobné číslo, a
  • Číslo faktúry (8 miestne) alebo objednávky (6 miestne)

Ak máte všetky tieto dokumenty, môžete nás kontaktovať výhradne emailom (nie instagram a facebook - to slúži na reklamné účely, nie na reklamácie).

Na email nám môžete poslať fotky, prípadne video. Niekedy vieme reklamáciu alebo menšiu závadu vyriešiť jednoducho aj s vami v pohodlí domova (napr. povolená strihacia hlavica zapríčinená vibráciou alebo nedostatočnou údržbou). 


ADRESY

Vrátenie tovaru alebo reklamácie nám môžete poslať 3 formami, necháme na Vás čo je pre Vás výhodnejšie a rýchlejšie:

  • Pošta na adresu:

KadernickyServis - Dubková 1205, 02055 Lazy pod Makytou

  • Packeta výdajné Miesto:

KadernickyServis- Dvory 1933/20, 020 01 Púchov Sportaktiv. 

Uvedťe prosím telefónne číslo: 0910 742 063 a email: info@kadernickyservis.sk

  • Packeta kuriér:

KadernickyServis - Dvory 1932/18, 020 01 Púchov

    Uvedťe prosím telefónne číslo: 0910 742 063 a email: info@kadernickyservis.sk